söndag 8 mars 2009

Dagen efter dagen

Igår var det lördag och innehöll en hel del roliga saker. Pimpeltävling på förmiddagen där jag placerade mig på pallplats som tvåa. Senare på kvällen vankades fest, och fest blev det. Jävlarimej. Lite av en spontanfest då jag och jägarprofilen Mats Svensson satt i respektive hushåll och småfingrade på sponken. Lika bra att slå oss ihop, tänkte vi. Och det visade sig vara ett lyckat drag. Mycket trevligt.

Men idag är det ångestdagen numero 1. Söndag..åh, denna söndag. Hopplöst tråkiga dagar då man för det mesta bara ligger och tänker på gårdagens ekonomiska käftsmäll. Huvva..Men nu väntar en ny spänna..eller ja, en ny vecka i alla fall. Räcker så! Golf

Dagens pris: Vårtbehandling 250 kr, Gubbängens fotklinik

2 kommentarer:

jansson sa...

Jag tar en sån där vårtbehandling, tror jag.

Tompa sa...

Det gör du rätt i..fair-price